ZooLife - დაბრუნებისა და გაცვლის პოლიტიკა
1
მიზანი და მოქმედების სფერო
ეს პოლიტიკა აღწერს, როგორ შეგიძლიათ დააბრუნოთ ან გაცვალოთ ZooLife-ში შეძენილი პროდუქცია, იქნება ეს ფილიალში ნაყიდი თუ კურიერით/ონლაინ მიღებული.
2
30-დღიანი დაბრუნება და გაცვლა

ფილიალში ან კურიერით მიღებული შეკვეთები

  • ვადა: პროდუქტის მიღებიდან 30 კალენდარული დღე
  • გარემო: პროდუქტი უნდა იყოს გამოუყენებელი, უვნებელი და ორიგინალ შეფუთვაში ყველა აქსესუარით
  • მხარჯველობა: დაბრუნების კურიერულ გადასახადს სრულად ფარავს კომპანია
3
14-დღიანი "გაცივების" უფლება
საქართველოს "მომხმარებელთა უფლებების დაცვის" კანონის შესაბამისად, ონლაინ შესყიდვაზე გაქვთ 14 დღე მიზეზის მიუთითებლად.

პროცედურა და პირობები იგივეა, რაც § 2-ში, გამონაკლისების გათვალისწინებით.

4
პროდუქცია, რომელიც არ ექვემდებარება დაბრუნებას
კატეგორია მიზეზი
გახსნილი ან ნაწილობრივ გამოყენებული საკვები ჰიგიენური / სურსათის უსაფრთხოება
ვეტპრეპარატები და მედიკამენტები უსაფრთხოებისა და შენახვის წესები
გახსნილი ჰიგიენიისა და გრუმინგის ნივთები (შამპუნი, საფენები და ა.შ.) პერსონალური გამოყენება
ცოცხალი ცხოველები / მცენარეები სპეც. ტრანსპორტირება და მოვლა
გაყინული/გაგრილებული პროდუქტი ტემპერატურის რეგულაცია
საჩუქრის ბარათები და არაფიზიკური ვაუჩერები არ ექვემდებარება ანულირებას
ინდივიდუალურად დამზადებული/მორგებული ნივთები უნიკალური მოთხოვნა

(დეფექტურ შემთხვევაზე იხ. § 6.)

5
დაბრუნების პროცედურა
  1. შეტყობინება
    მოითხოვეთ დაბრუნება ელფოსტით info@zoolife.ge-ზე ან დარეკეთ +995 597 93 11 87.
  2. ჩაბარება
    მიიტანეთ უახლოეს ZooLife ფილიალში ან შეგვიკვეთეთ უფასო კურიერი; ჩვენ მოვაწყობთ წაღებას თქვენი მისამართიდან.
  3. შემოწმება
    3 სამუშაო დღეში ვამოწმებთ მდგომარეობას.
  4. თანხის დაბრუნება
    არაუგვიანეს 10 სამუშაო დღისა, იმავე გადახდის არხით.
6
დაზიანებული ან დეფექტური პროდუქტი
კანონიერი 2-წლიანი გარანტია (იხილეთ „წესები და პირობები" § 9)

თუ პროდუქტი აღმოჩნდება დეფექტური:

  • კურიერის სატარიფო ხარჯს ყოველთვის ფარავს ZooLife
  • შეგიძლიათ მოითხოვოთ შეკეთება, გამოცვლა, ფასის დაკლება ან სრული ანულირება
7
შეკვეთის გაუქმება გზავნამდე

შეკვეთის შეცვლა ან გაუქმება შესაძლებელია, სანამ შეკვეთა სტატუსს „მიწოდებაშია" არ მიიღებს. დაუკავშირდით ზემოთ მითითებულ ტელ. ან ელფოსტაზე.

8
საკონტაქტო ცენტრი დაბრუნებებისთვის
📞 დაუკავშირდით ჩვენს გუნდს
📞 ტელ: +995 597 93 11 87
📧 ელფოსტა: info@zoolife.ge | geozoolife@gmail.com